رپورتاژ

معرفی صرافی ارز دیجیتال توبیت و ویژگی های آن

هر کسی که در حوزه کریپتوکارنسی فعالیت داشته باشد، حتما با دغدغه پیدا کردن یک صرافی معتبر آشناست. برای آن که بتوانید معاملاتی را در امنیت کامل انجام دهید و به سوددهی مطلوبی برسید، ثبت‌نام در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ضروری است. ازآنجاکه اغلب صرافی‌های شناخته‌شده طی چند سال گذشته ایرانیان را تحریم کره‌اند، امکان ثبت‌نام در این صرافی‌ها وجود ندارد. بااین‌حال، هنوز یک صرافی خارجی معتبر وجود دارد که بدون محدودیت، خدمات خود را به ایرانیان ارائه می‌کند؛ صرافی توبیت یک صرافی مطمئن و حرفه‌ای است که بهترین انتخاب برای ایرانیان به حساب می‌آید. اگر چیزی از توبیت و ویژگی‌های آن نمی‌دانید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی صرافی ارز دیجیتال توبیت
معرفی صرافی ارز دیجیتال توبیت

مروری بر تاریخچه فعالیت توبیت در حوزه رمزارز

توبیت یک صرافی معتبر است که اگرچه نام آن را به اندازه دیگر صرافی‌ها نشنیده‌اید، اما بهترین انتخاب برای ایرانیان محسوب می‌شود. دلیل آن که بسیاری از افراد هنوز با توبیت آشنا نیستند، این است که تنها ۲ سال از تأسیس آن می‌گذرد. صرافی توبیت در سال ۲۰۲۲ در جزایر «کیمن» در قلب دریای کارائیب فعالیت خود را آغاز کرد و طی همین مدت زمان کوتاه توانست محبوبیت ویژه‌ای در میان کاربران پیدا کند.

این صرافی مجاز بوده و مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت را داراست؛ به همین خاطر بسیاری از تریدرهای مطرح در سراسر دنیا در صرافی Toobit فعالیت کرده و سود قابل توجهی را نیز از این طریق کسب می‌کنند. مزیت اصلی صرافی توبیت که سبب محبوبیت آن در میان ایرانیان شده، مجاز بودن فعالیت ایرانیان در آن است. شما بدون هیچ محدودیتی می‌توانید در صرافی توبیت فعالیت کنید و سود دریافتی خود را برداشت کنید‌. در کنار این موضوع، توبیت امکانات متعدد دیگری را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد که همگی آن‌ها به فعالیت مؤثرتر در حوزه کریپتو کمک خواهند کرد.

چه مزایایی سبب می‌شوند که توبیت را برای معاملات خود انتخاب کنیم؟

صرافی معتبر توبیت از میان صرافی‌های CoinMarketCap توانسته رتبه ۳۳ را به خود اختصاص دهد و این یعنی به‌عنوان یکی از ۳۵ صرافی برتر، حرف‌ها برای گفتن دارد. مزایای متعدد این پلتفرم محبوبیت آن را در میان کاربران افزایش داده است. برخی از مهم‌ترین نقاط قوت توبیت را در ادامه مرور خواهیم کرد.

عدم نیاز به احراز هویت

بدون‌شک مهم‌ترین نقطه قوت صرافی توبیت برای ایرانیان، اجباری نبودن احراز هویت در این پلتفرم است. برخلاف بسیاری از صرافی‌های خارجی که احراز هویت را برای تمام افراد اجباری کرده‌اند، توبیت هنوز قوانینی را در این خصوص وضع نکرده است. ازآنجایی‌که ایرانیان امکان احراز هویت در صرافی‌ها را ندارند، فعالیت آن‌ها در توبیت به مراتب راحت‌تر است. شما می‌توانید بدون نیاز به احراز هویت، روزانه تا ۵ بیت‌کوین از این صرافی برداشت کنید! این مزیت را در کمتر صرافی خارجی می‌توانید مشاهده کنید.

امنیت بالا

علی‌رغم تصور بسیاری از افراد که گمان می‌کنند تآمین امنیت صرافی تنها در گرو احراز هویت است، فاکتورهای متعددی وجود دارند که امنیت صرافی را تضمین می‌کنند. توبیت با وجود آن که احراز هویت اجباری ندارد، از روش‌های متعددی نظیر ذخیره‌سازی سرد استفاده می‌کند تا امنیت را بالا ببرد.

پشتیبانی از صد ارز دیجیتال

هنگامی که به‌دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال برای آغاز معاملات هستید، باید به تعداد ارزهای موجود در صرافی توجه ویژه‌ای داشته باشید. تنوع ارزها امکان خرید و فروش ارزهای مختلف را برایتان فراهم می‌کنند و می‌توانید با دست باز به انجام معاملات بپردازید. در صرافی Toobit، بیش‌از ۱۰۰ ارز دیجیتال محبوب فهرست شده‌اند. به راحتی می‌توانید هر یک از ارزهای پیشتاز نظیر بیت‌کوین و اتریوم، انواع آلت‌کوین‌ها و حتی میم‌کوین‌ها را از این پلتفرم خریداری کنید. Toobit برای داشتن یک پورتفوی سودده، فوق‌العاده است.

معرفی صرافی ارز دیجیتال توبیت
معرفی صرافی ارز دیجیتال توبیت

ارائه خدمات به بیش‌از ۱۰۰ کشور

ممکن است گمان کنید که فقط افرادی از کشور ما به‌دلیل عدم امکان فعالیت در صرافی‌های دیگر، توبیت را انتخاب می‌کنند؛ اما این موضوع صحت ندارد و افرادی از ۱۰۰ کشور مختلف، در این پلتفرم مشغول به فعالیت هستند. بسیاری از تریدرهای موفق از سرتاسر دنیا در این صرافی فعالیت می‌کنند و حتی امکان کپی تریدینگ توبیت براساس فعالیت آن‌ها هم وجود دارد. این موضوع می‌تواند مهر تأییدی بر اعتبار بالای صرافی توبیت باشد.

پشتیبانی فارسی

این روزها کمتر صرافی را پیدا می‌کنید که از زبان فارسی پشتیبانی کند. با توجه به اینکه در اغلب صرافی‌ها به ایرانیان خدمات ارائه نمی‌شود، طبیعتا پشتیبانی فارسی نیز بی‌معنا خواهد بود. در این صرافی می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته به زبان فارسی استفاده کنید. چنانچه در پروسه ثبت‌نام یا هر فعالیت دیگر با مشکلی مواجه شوید، می‌توانید از پشتیبانی صرافی توبیت کمک بگیرید.

اهرم ۱۵۰ درصدی

ابزارهای متعددی در بازار معاملات کریپتو وجود دارند که می‌توانند سوددهی‌تان را چندین برابر کنند. «اهرم» یکی از این ابزارهاست که سوددهی بسیاری از افراد را دو یا چند برابر کرده است. با استفاده از اهرم می‌توانید چندین برابر سرمایه اصلی‌تان‌ را وارد معامله کنید. حال اگر معامله سوددهی باشد، سود شما چند برابر خواهد شد و اگر ضرر کنید هم باید چند برابر ضرر و زبان بپردازید. اگر اهل ریسک کردن هستید و می‌توانید از ابزارهای معاملاتی استفاده کنید، صرافی توبیت را مدنظر قرار دهید.

معرفی صرافی ارز دیجیتال توبیت
معرفی صرافی ارز دیجیتال توبیت

با «توبیت فارسی» به صفر تا صد این صرافی معتبر مسلط شوید

هر کسی که قصد شروع فعالیت در حوزه کریپتو را داشته باشد، باید به خوبی بر دانش این حیطه مسلط شود و به مرور زمان، مهارت خود را نیز تقویت کند. حتی فعالیت در صرافی‌های مختلف نیز جزئیاتی دارد که باید به آن‌ها توجه داشته باشید. به‌عنوان مثال، اگر از امکانات و قابلیت‌های مختلف صرافی توبیت آگاه نباشید، نمی‌توانید آن طور که باید و شاید از آن‌ها استفاده کنید.

برای یادگیری صرافی توبیت، یک وب‌سایت رسمی با نام «توبیت فارسی» وجود دارد که می‌توانید وارد این سایت شده و تمام نکات لازم را یاد بگیرید. در وب‌سایت توبیت فارسی امکان دسترسی مستقیم به سایت اصلی و آغاز فرایند ثبت‌نام وجود دارد.‌ علاوه‌‌بر آن، مجله آموزشی این پلتفرم مطالب آموزشی متنوعی را دررابطه‌با مسائل مختلف دنیای کریپتو منتشر می‌کند که قطعا بر دانش شما خواهند افزود. درنگ نکنید و همین حالا کارتان را با توبیت فارسی آغاز کنید.

منبع: https://toobitfarsi.io/

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا