رپورتاژ

هوشمند سازی نورپردازی کمد و کابینت به کمک سنسور

امروزه با ظهور تجهیزات روشنایی مدرن و پیشرفته همچون سنسور کابینت و کمد، روشنایی، تعبیر دیگری یافته و فضاهای مدرن، تحت تاثیر این تجهیزات قرار گرفته اند.

فضاهای امروزی دستخوش تغییرات شگرفی گردیده اند. یکی از این تغییرات که با هوشمند سازی روشنایی در ارتباط می باشد؛ ظهور تجهیزاتی همچون سنسور کابینت و کمد است. حضور این سنسور باعث شده تا به محض باز شدن درب کابینت و کمد، با یک فضای روشن و قابل رویت روبرو شویم. این ابزار هوشمند که از عملکرد اتوماتیک برخوردار می باشد، نه تنها راحتی و صرفه جویی در مصرف انرژی را برای کاربران به ارمغان آورده، بلکه به تحقق نتایجی مثبت همچون زیباتر شدن دکوراسیون داخلی، منجر گردیده است.

با بازکردن درب، سیستم روشنایی روشن می شود

سنسور کابینت و کمد با حضور موثر خود توانسته نور و زیبایی را به ارمغان بیاورد. حالا دیگر با وجود این سنسور، تاریکی پایان یافته و وقتی درب کابینت و کمد را باز می کنید، یک فضای نوردار و زیبا را پیش روی خود می بینید. فضایی که وسایل داخل آن به خوبی قابل مشاهده می باشند. این سیستم به نحوی طراحی شده که برای روشن کردن آن، نیاز به هیچ اقدامی از سوی شما نیست. کافیست درب را باز کنید تا شاهد یک محیط پرنور باشید که تاریکی در آن معنایی ندارد و به واسطه آن، امکان پیدا کردن وسیله مورد نظرتان را به آسانی خواهید یافت.

این سنسور روی درب نصب شده و دو کار را به صورت همزمان انجام می دهد: نورپردازی و افزایش جلوه های بصری در فضای داخلی کابینت یا کمد. لذا با اتکا بر آن می توانید دکوراسیون داخلی را ارتقاء دهید و به تشکیل یک فضای مدرن کمک کنید. سنسور درب کابینت با اتصال به چراغ های LED شروع به کار نموده و نور کافی را منتشر می سازد. نور حاصل از این سنسور، به هیچ وجه آزاری به چشم هایتان نرسانده و حتی استفاده از آن، هیچ خطری را به دنبال نخواهد داشت. پس نگران برق گرفتگی و آتش سوزی نباشید. حالا دیگر با حضور سنسور کابینت و کمد، از تمامی وسایل روشنایی بخش دیگر مثل لامپ ها و چراغ های آشپزخانه، بی نیاز گردیده و می توانید به واسطه آن، همه چیز را مثل روز، روشن ببینید.

خرید سنسور کابینت و کمد
خرید سنسور کابینت و کمد

با لمس صفحه کنترل، چراغ ها را به دست آورید

سنسور کابینت و کمد با عناوین مختلف همچون کلید مخفی کابینت، مورد خطاب قرار گرفته است. علت نامگذاری این محصول به عنوان کلید مخفی، طراحی کوچک و ریز آن می باشد که باعث شده تا سنسور قابل رویت نباشد. در حقیقت پس از نصب کلید مخفی کابینت، امکان دیدن آن را نخواهید داشت. محل نصب دقیق سنسور، داخل طبقات کابینت و یا در قسمت زیرین آن می باشد. تنها یک اشاره کوچک کافیست تا این سیستم روشنایی، روشن یا خاموش شود. با لمس صفحه کنترل، امکان دسترسی به نور چراغ ها میسر می گردد. بنابراین برای روشن کردن این سیستم به هیچ فشار و زحمتی از سوی شما احتیاج نیست.

اکنون با حضور کلید مخفی کابینت، نه تنها چراغ هایی همراه با نور ملایم را در اختیار خواهید داشت؛ بلکه می توانید نورپردازی کابینت را به کنترل درآورید و به سایر فواید حاصل از این سیستم روشنایی همچون سهولت در روشن و خاموش شدن چراغ مخفی دست یابید. ناگفته نماند حضور این سنسور باعث شده تا امکان مدیریت لامپ های آشپزخانه و همینطور مدیریت مصرف انرژی فراهم شود.

به جای کلید مکانیکی از کلید لمسی استفاده کنید

دیگر دوره استفاده از تجهیزات سنتی و قدیمی به پایان رسیده است. حالا تجهیزات جدیدتر و پیشرفته تری جای آنها را پر کرده و توانسته اند زندگی مدرن را ارتقاء دهند. تجهیزاتی مثل کلید لمسی که جایگزین کلیدهای مکانیکی گردیده است. این کلید کاربردی، فضای بهتری را رقم زده و باعث بهبود سطح کاربری شده است. با کمک این کلید، دیگر به فشردن آن نیازی نیست و یک لمس سطحی کافیست تا کار کلید آغاز شود. همچنین با حضور کلید لمسی کابینت، نورپردازی دچار تغییرات مثبتی شده و دسترسی و عدم دسترسی به نور، سریع تر اتفاق می افتد.

نه تنها کابینت آشپزخانه، نقطه ای ایده آل جهت نصب کلید لمسی به شمار می آید، بلکه سایر بخش های منزل همچون ویترین، گنجه، آینه، سر تخت، دیوار تی وی، پشت تاج تخت، پنل های سقفی، کمد و غیره نیز امکان استفاده از آن و تاثیرپذیری مثبت از این کلید را خواهند داشت.

جدیدترین سنسور کابینت و کمد کدام است؟ سنسور لمسی (کلید لمسی)
جدیدترین سنسور کابینت و کمد کدام است؟ سنسور لمسی (کلید لمسی)

انواع آن

کلید لمسی که محیط های مختلف را در معرض تغییر و تحولات چشمگیر قرار داده، دارای چند مدل کلی است:

کلید لمسی روکار:

کلید لمسی روکار برای نصب، نیاز به سوراخکاری ندارد و برای فضاهایی که بزرگتر به نظر می رسند؛ کاربردی می باشد. با توجه به طراحی این کلید، امکان مشاهده آن و لمس کلید در اختیار کاربران قرار گرفته است.

کلید لمسی توکار:

مدل دیگر این کلید؛ مدل توکار است که نیازمند سوراخکاری می باشد. فضاهایی که محدودیت نصب دارند، می توانند این کلید لمسی مخفی را نصب کرده و از مزایای آن، بهره کافی را ببرند. این کلید مجهز به یک لیبل است که با لمس آن می توان اقدام به استفاده از کلید نمود. زیر سطح، محلی مناسب جهت نصب آن محسوب می شود.

کلید لمسی دیمری:

اگر خواهان تغییر شدت روشنایی چراغ ها هستید، می توانید این کار را توسط سنسور کابینت و کمد دیمری انجام دهید. در حقیقت این چراغ به شما امکان مدیریت نور ال ای دی را می دهد و می توانید شدت نور را در ۵ سطح مختلف تنظیم کنید.

تجهیزات هوشمند سازی نورپردازی کابینت و کمد را از کجا تهیه کنیم؟

آیا بهتر نیست برای خرید سنسور کابینت و کمد، شیوه های سریع و راحت تری را جایگزین روش های سنتی نمایید؟ با فراگیر شدن فروشگاه های اینترنتی، کمتر کسی، سراغ شیوه های سنتی خرید را می گیرد. پس اگر فرصت کافی برای جستجو در فروشگاه های فیزیکی را ندارید، می توانید با جستجو در مراجع اینترنتی، فرصت بهتری را برای خود خلق کنید.

فروشگاه ایما یراق (یکی از بزرگترین عرضه کنندگان تجهیزات روشنایی و هوشمندسازی) اقدام به فروش آنلاین تمامی تجهیزات هوشمندسازی نورپردزای کابینت و کمد نموده است. لذا امکان خرید این تجهیزات برای تمامی ایرانی ها از تمامی نقاط کشور میسر گردیده و شما خریداران عزیز می توانید تجربه خریدی امن، سریع و منحصر به فرد را از این بستر آنلاین داشته باشید.

بهترین سنسور کابینتی
بهترین سنسور کابینتی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا