رپورتاژ

راهنمای استفاده از ابزار گرامرلی در ویندوز و موبایل

معرفی ابزار گرامرلی و کاربرد های آن به همراه توضیحات پلنی و مزیت های استفاده از گرامرلی

اکانت نرم افزار گرامرلی چیست و چه کاربردی دارد

گرامرلی(Grammarly) برنامه‌ای تحت عنوان دستیار ویرایش متن آنلاین است که می‌توانید از آن جهت تصحیح غلط های املایی و گرامری متن خود استفاده کنید.

با استفاده از این سایت شما می‌توانید متن موردنظرتان را به زبان انگلیسی بررسی کرده و امکان ایجاد تغییر در آن به لحاظ املا، لحن و دستور زبان را داشته باشید. البته باید به این نکته جالب اشاره کنیم که این برنامه رایگان به راحتی برای استفاده همگان در دسترس است.

نسخه پرمیوم این برنامه هم وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید متن‌هایی به زبان انگلیسی بنویسید که فاقد غلط های  املایی یا گرامری باشد و از این طریق مهارت نگارش خود را رشد داده و تقویت کنید.

در  account4all سایت خرید اشتراک و اکانت های پرمیوم ارزان و تضمینی میتوانید نسخه پرمیوم گرامرلی را تهیه کنید و بعد از خرید اکانت، فعال سازی اکانت Grammarly Premium روی ایمیل شخصی در سریع ترین زمان انجام خواهد شد. برای دریافت مستقیم  اکانت گرامرلی پرمیوم روی لینک زیر بزنید :

https://account4all.ir/product/خرید-اکانت-گرامرلی/

 در ادامه مطلب کوشیده‌ایم جامع ترین راهنمای استفاده از سایت گرامرلی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

راهنمای استفاده از ابزار گرامرلی
راهنمای استفاده از ابزار گرامرلی

نحوه استفاده از ابزار گرامرلی در ویندوز، آیفون و اندروید

درباره شیوه کاربرد گرامرلی در این مطلب که جامع ترین راهنمای استفاده از سایت گرامرلی به شمار می‌رود به ساده‌ترین صورت برایتان شرح خواهیم داد تا چگونه از آن بر روی دسک‌تاپ و یا تلفن همراه خود استفاده کنید.

  • در ویندوز: به واسطه نصب این برنامه بر روی ویندوزتان (نسخه دسکتاپ) بر طبق فرهنگ شخصی و یا فرهنگ‌تان می‌توانید پروفایل شخصی خود را تکمیل نمایید. نسخه دسکتاپ گرامرلی، شبیه افزونه مرورگر این برنامه است و به شما این امکان را می‌دهد تا اسنادتان را  به منظور بررسی املایی و گرامری به صفحه برنامه ببرید. نسخه دسکتاپ گرامرلی به شکل خودکار آپدیت می‌شود و می‌توانید از داشتن نسخه به روز آن اطمینان داشته باشید.

  •  آیفون و اندروید: نسخه موبایلی گرامرلی به شکل اپلیکیشن موجود بوده و یک کیبورد مجازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای استفاده از این نسخه کافی است به حساب کاربری‌تان وارد شده گزینه add Grammarly Keyboard را برگزینید و سوئیچ موجود کنار Grammarly را روشن و گزینه switch input Methods را بزنید و در آخر سر روی گرامرلی کلیک کرده و گزینه Continue را برگزینید تا قادر به استفاده از برنامه شوید.

چگونه از سایت گرامرلی برای ویرایش متن استفاده کنیم

ابتدا باید نسخه دلخواه‌تان از این برنامه را نصب کرده و برای خود یک حساب کاربری بسازید تا امکان استفاده از امکانات این برنامه را پیدا کنید. کلیه اشتباهات گرامری و یا اغلاط املایی متن‌تان توسط این نرم افزار نمایش داده می‌شود و برنامه برای تصحیح آن‌ها، به شما پیشنهاداتی را ارائه می‌دهد. به منظور اعمال این تغییرات، شما باید کلمه دلخواه را با ماوس برگزینید و سپس بر روی کلمه‌ای که نرم افزار پیشنهاد می‌دهد کلیک نمایید تا تغییرات لحاظ شود. ارائه پیشنهادات توسط نرم افزار تا زمان رسیدن شما به امتیاز ۹۸ ادامه پیدا می‌کند. همچنین امکان ساخت دیکشنری (شخصی) برایتان وجود دارد.

تفاوت نسخه رایگان و پرمیوم گرامرلی چیست؟

شکی در این زمینه وجود ندارد که نسخه رایگان این برنامه، بسیار کار راه‌انداز است. قطعا با استفاده از نسخه رایگان گرامرلی بعد از مدت زمان کوتاهی، خواهید دید که متن‌های شما بسیار مختصر و مفیدتر می‌شود و انسجام بیشتری می‌یابد، از همه مهمتر اینکه به شکل صحیحی نگارش خواهد یافت. به عنوان جامع ترین راهنمای استفاده از سایت گرامرلی باید این نکته را یادآور شویم که علی‌رغم این موضوع، هر مرتبه که شما از نسخه رایگان گرامرلی استفاده کنید و به شما ویرایش‌هایی جهت متن‌تان پیشنهاد شود، در سمت راست صفحه برنامه شاهد وجود یک اعلان خواهید بود.

 شاید بعد از مدت کوتاهی، مثلا چند هفته تصمیم بگیرید اکانت پرمیوم آن را بخرید. مدت زمان استفاده از نسخه آزمایشی حدودا ۷ روز است تا این اطمینان برای شما حاصل شود که نسخه پرمیوم برای شما از کارایی لازم برخوردار است.

قیمت حدودی نسخه پرمیوم ۳۰ یوروست، این نسخه از امکانات  بیشتری برخوردار است و پیشنهاداتی در زمینه خوانایی، سرقت ادبی و سبک (لحن نوشتار) نوشتارتان به شما ارائه می‌کند.

راهنمای استفاده از ابزار گرامرلی
راهنمای استفاده از ابزار گرامرلی

ویژگی های منحصر به فرد گرامرلی پرمیوم

به عنوان جامع ترین راهنمای استفاده از سایت گرامرلی زمانی که صحبت از ویژگی‌های گرامرلی می‌کنیم باید در این باره بدانید که :

  • امکان نصب این برنامه روی دسکتاپ، مرورگر وب و تلفن‌همراه شما وجود دارد. همچنین به راحتی می‌توانید آن را به گوگل‌کروم، گوگل‌داکس و برنامه ورد اضافه کنید.

  • در زمان استفاده باید حتما آنلاین باشید.

  • در این برنامه اشتباهات املایی و گرامری با رنگ قرمز  و اشتباهات دیگر (سبک نگارش) با رنگ دیگری نمایش داده شده، اشتباهات توضیح داده می‌شود و تعداد اشتباهات را نمایش می‌دهد.

  •  در نواری که سمت راست این برنامه هست، گزینه‌ای وجود دارد که دربرگیرنده هوش مصنوعی است، بعد از کلیک روی آن و با کلیک روی واژه set voice شما قادر خواهید بود لحن نوشته‌تان را برگزینید. همچنین در این  قسمت امکان انتخاب برخی جزئیات مانند مشخص کردن شغل و زبان نویسنده متن (بریتیش، آمریکایی، کانادایی، استرالیایی و هندی) میسر است. می‌توانید رسمی یا غیررسمی بودن و لحن متن (همدلانه، مطمئن، مستقیم، طنز، شخصی و…) را هم از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

  •  به عنوان جامع ترین راهنمای استفاده از سایت گرامرلی باید بگوییم وجود ویژگی set Goal یکی دیگر از مشخصه‌های منحصر به فرد گرامرلی است. شما در زمان تایپ یا کپی یک متن در آن شاهد باز شدن یک صفحه pop-up  خواهید بود که از شما در آن خواسته شده تا هدف‌تان را معیین کنید.

  • گرامرلی دارای بخشی است که با کمک و راهنمایی به شما، ضمن عدم اکتفا به اصلاح متن‌تان، نکاتی را برایتان یادآوری می‌کند و به شما آموزش می‌دهد تا نویسنده خوبی شوید، بدین شکل که بعد از هر پیشنهاد با ارائه توضیحات خوب و دقیق علت ویرایش شدن متن‌تان را متوجه می‌شوید.

  • گزینش ساختار آکادمیک و لحن متن شما فقط با خرید اکانت نسخه پرمیوم گرامرلی برای شما امکان پذیر خواهد شد.

راهنمای استفاده از ابزار گرامرلی
راهنمای استفاده از ابزار گرامرلی

بررسی ویژگی‌ها و پلن‌های اشتراک گرامرلی

گرچه افراد مختلف گرامرلی را به بهترین عنوان برنامه‌ای تحت عنوان دستیار نگارش معرفی می‌کنند، اما قیمت اشتراک این برنامه کمی گران به نظر می‌رسد. اما  با خرید نسخه پرمیوم متن‌های شما از نظر سرقت ادبی و به شکل سفارشی بررسی می‌شود. اشتراک ماهانه آن حدود ۲۹ دلار، سه ماه ۵۹ دلار و یکساله ۱۳۹ دلار،  نسخه پریمیوم آن ماهانه ۲۹ دلار است.

به شما پیشنهاد می دهیم که وارد سایت account4all شوید و از مسیر بلاگ ها در ارتباط با مواردی همچون نحوه استفاده از داشبورد گرامرلی را مطالعه کنید .

جمع بندی و راهنمای تهیه اکانت

در این مطلب در جایگاه جامع ترین راهنمای استفاده از سایت گرامرلی باید بگوییم که نصب کروم، شاید راحت‌ترین مسیر برای استفاده آسان از سایت گرامرلی به شمار می‌رود. علت این امر آن است که در زمان نگارش، گرامرلی نکات زیادی را به شما یادآوری می‌کند. اما اگر ترجیح شما این است که  بعد از آن که متن خود را نگاشتید، نوشته‌تان را ویرایش نمایید، ما کاربرد برنامه مبتنی بر وب و یا دسکتاپ گرامرلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در زمینه تهیه اکانت گرامرلی، سایت‌های متعددی هم هستند که در زمینه تهیه اکانت فعالیت دارند و در این زمینه وجه کمی از شما دریافت خواهند کرد  که در ابتدای مطلب به شما سایت اکانت فور ال را معرفی کرده ایم و می توانید اکانت مورد نظر خود را به راحتی با پشتیبانی کامل تهیه کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا